Schimbări importante pentru startul noului sezon competițional de motociclism viteză. În weekend au avut loc primele două etape ale Campionatului Național de Motociclism Viteză, care contează și în Campionatul European BMU Road Racing, iar Patrick Pascotă nu a făcut de râs numele cu greutate pe care îl poartă.
La finele săptămânii precedente, pe circuitul de la Serres, Grecia, au avut loc primele două etape din Campionatului Național de Motociclism Viteză, etape care punctează, ca de obicei, și în Campionatul European BMU Road Racing,
Noutatea este că Patrick Pascotă a schimbat echipa, trecând din acest sezon competițional de la Pascotă Racing Team la clubul Clubul Sportiv Giroc-Chișoda, club finanțat de primăria comunei lipite de Timișoara. În aceste condiții, „rivalitatea” dintre Patrick și Ionel Pascotă se mută de la nivel individual și la cel de club.
În prima etapă, după o serie de calificări ca la carte, Patrick a plecat din pole-position în cursă, după ce și-a lăsat tatăl, pe Ionel Pascotă, cu o secundă în urmă. Din nefericire, Patrick a căzut cu câteva ture înainte de finalul cursei, deși lupta pentru locul 2, și a fost nevoit să abandoneze.
În etapa secundă, desfășurată duminică, deși era data de 13 (aprilie), pentru Patrick a fost cu noroc, tânărul reușind să câștige cursa și să urce pe cea mai înaltă treaptă a podiumului competiției interne, bifând și poziția a treia la clasa SuperSport 600 cmc în Campionatul European BMU Road Racing.
De cealaltă parte, Ionel Pascotă, rămas pilot al clubului care-i poartă numele, deși s-a pregătit exemplar în pauza competițională, datorită unei perioade emoționante prin care trece, cauzată de parcursul lui Patrick, a decis să renunțe la cele două etape pentru a se putea concentra pe evoluțiile fiului său.
Alte rezultate excepționale obținute de motocicliștii Pascotă Racing Team:
- Clasa 300 cmc SuperSport: locul 1 - Andrei Dănilă;
- Clasa 600 cmc Debutanți: locul 2 - Remus Putin, locul 3 - Alexandru Moraru;
- Clasa 1000 cmc SuporStock: locul 3 - Adrian Soldan.