„În luna iulie sunt, de asemenea, programate lucrări de reparații în special pe bulevardele și arterele mari ale Timișoarei: Calea Aradului, Calea Lugojului și Calea Circumvalațiunii, pentru a asigura condiții cât mai bune de circulație pentru pietoni și șoferi (...) În toate zonele unde se intervine, lucrările de reparații, amenajare și reabilitare a infrastructurii rutiere și pietonale sunt completate și cu lucrări de întreținere și amenajare a spațiilor verzi. Arborii sunt toaletați, se tunde iarba și aranjează gardul viu, se curăță resturile vegetale de pe domeniul public. Prin această abordare integrată se asigură o reabilitare completă a spațiului public, care să ofere condiții optime tuturor timișorenilor”, a anunțat, cu câteva zile în urmă, Primăria Timișoara, într-un exercițiu curent de PR.

Realitatea din teren ne arată că, de fapt, marile reabilitări constau în înlocuirea bordurilor, cel puțin pe Calea Circumvalațiunii (unde parcă se încheiaseră lucrările?!) și pe Calea Aradului.

Pe aceasta din urmă, se mai pun și petice noi de asfalt, ce-i drept. Bordurile rămân, însă, de o importanță capitală, deși nu întotdeauna se înțelege ce cusur aveau cele vechi și de ce mai trebuie cheltuiți bani cu altele noi.