Refacerea Căii Bogdăneștilor este al doilea proiect (după Cetății) pe care locuitorii din cartierele învecinate și nu numai îl așteaptă cu mult interes. Lucrările au început în primăvara lui 2021 (după un contract semnat în vara lui 2020, cu studiu de fezabilitate din 2018 și inițiat în 2009) și ar fi trebuit finalizate la 30 septembrie 2022. Într-o bună tradiție locală - care i-ar face pe japonezi și pe nemți să se ia cu mâinile de cap - proiectul de 150 de milioane de lei, din care 90 de milioane bani europeni, nu e finalizat nici acum. Dacă pe carosabil se circulă deja, despre tramvaie nu se mai aude nimic nou, linia 5 fiind deservită de câțiva ani de autobuze. Șinele au fost schimbate, linia a devenit dublă, însă tramvaiele nu au, practic, pe unde să întoarcă. Bucla de întoarcere de la capătul liniei 5 dinspre strada Dunărea era prevăzută în proiect, dar oamenii primăriei au visat frumos și au crezut că va fi gata și proiectul pasajului Solventul, cele două șantiere se vor uni și nu va mai fi nevoie de nici o întoarcere. Acum ni se spune că bucla nu are autorizații, avize și alte aprobări și se umblă după ele. Lucrarea în sine ar putea fi gata cândva, prin luna mai, chiar înainte de alegerile locale, tot de atunci urmând să se reia și circulația tramvaielor.